Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Ερασιτέχνης μελισσοκόμος

Που μπορεί να μεταφραστή σαν
α) Εραστής της τέχνης της μελισσοκομίας
β) Ατζαμής
και για να μην παρεξηγηθούμε δέχομαι και τα δυο.
Αυτό σημάνει ότι αυτά που γράφω μπορεί και να μην ευσταθούν και θα σας ήμουν υπόχρεος αν μπαίνατε στον κόπο να τα κριτικάρετε.
Το μεγαλύτερο μέρος από τα γραφόμενα μου, θα αναφέρετε σε κάτι που έχω διαβάσει στο διαδίκτυο και ένα μικρότερο σε αυτά που έχω παρατηρήσει εγώ.
Επίσης ένα σημαντικό  μέρος του ιστολογίου θα είναι αφιερωμένο και στις κατασκευές,
.Έχω ένα κόλλημα με αυτές και θα ζητούσα πάνω σε αυτό το θέμα την επιείκεια σας.
Μου χρειάστηκαν τέσσερα χρόνια ενασχολήσεις με την μελισσοκομεία για να καταλάβω ότι είμαι και θα παραμένω ερασιτέχνης μελισσοκόμος.
Αν και μεταξύ μας δεν θα το έβλεπα σαν κακό να έπαιρνα κάποιες χρονιές και λίγο μέλι.
Κάπου διάβασα ότι τα ιστολόγια είναι κυρίως δουλειά των ερασιτεχνών, οι επαγγελματίες μελισσοκόμοι δεν έχουν χρόνο, επειδή δουλεύουν πολύ σκληρά το καλοκαίρι για να βγάλουν ένα κάρο λεφτά και το χειμώνα τον περνάνε σε εξωτικά νησιά για να τα φάνε.
Για όσους νοιώθουν άσχημα με τον χαρακτηρισμό του ερασιτέχνη ίσως μπορέσουν να βρουν παρηγόρια στο ότι την κιβωτό την έφτιαξαν ερασιτέχνες ενώ τον Τιτανικό επαγγελματίες.
Κλείνοντας την σημερινή μου ανάρτηση θα ήθελα να σας πω ότι έχοντας επηρεαστεί πολύ από την κυψέλη Warre αποφάσισα να κάνω ένα ιστολόγιο αποκλειστικά για αυτήν την κυψέλη όπου μεταξύ άλλών θα προσπαθήσω να μεταφράσω στα Ελληνικά το βιβλίο μελισσοκομία για όλους.
Το ιστολόγιο θα το βρείτε πατώντας εδώ.Warre.gr
Καλό Φθηνόπορο.

1 σχόλιο:

ΕΠΟΠΤΗΣ είπε...

Επειδή υπήρξε πρόβλημα στο blog με διεύθυνση epoptisf.blogspot.com έφτιαξα νέο με διεύθυνση

epoptis1.blogspot.gr

Θα προσπαθήσω να μεταφέρω τις αναρτήσεις από το παλιό

΄Oποιος παρακολουθούσε το παλιό και θέλει να παρακολουθεί το νέο ας ενσωματώσει την νέα διεύθυνση στο δικό του blog.
Η εποικοδομητική επικοινωνία είναι ότι καλύτερο στον κόσμο
Εγώ ενσωμάτωσα όλες τις διευθύνσεις του παλιού blog ( δεν μου ξεφεύγετε με τίποτα )

Ευχαριστώ για το χρόνο σας